سرطان 13, 1402 17:13 Asia/Kabul
  • تأکید ایران بر اقدام فوری سازمان ملل برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در جنین
    تأکید ایران بر اقدام فوری سازمان ملل برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در جنین

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، اقدام فوری سازمان ملل متحد، شورای امنیت و دیگر مجامع بین المللی را برای توقف جنایات جنون آمیز صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین خواستار شد.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی با محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی گسترده ارتش جنایتکار اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری، درباره تبعات انسانی این جنایت آشکار، به خاک و خون کشیدن ده ها فلسطینی بی گناه، تخریب خانه‌ها و کوچ اجباری آنها، به شدت ابراز نگرانی کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با تاکید بر حق مشروع ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی افزود: حملات مستمر ارتش تروریستی صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، نمی تواند قدرت پوشالی و از دست رفته صهیونیست‌ها را در مقابل مقاومت شجاعانه جوانان فلسطینی بازیابی کند. 

کنعانی اظهار کرد: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است. 

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران اقدامات تروریستی این رژیم را دست و پا زدن‌های بی‌حاصلی دانست که کمکی به توهم تثبیت قدرت در رژیم آپارتاید صهیونیستی نخواهد کرد.

در پی حملات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین که از بامداد روز دوشنبه (۳ ژوئیه) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، تاکنون ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۲۰ نفر  زخمی شده‌اند که حال ۲۰ نفرشان وخیم است.

اتحادیه عرب: عملیات جنایتکارانه اسرائیل در جنین باید متوقف شود

افزایش شمار شهدای فلسطینی در جنین 

مجروح شدن ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان اشغالگر به غرب جنین

کلیدواژه