سنبله 19, 1402 12:03 Asia/Kabul
  • بیش از ۷۰ درصد صهیونیست‌ها مخالف نتانیاهو هستند
    بیش از ۷۰ درصد صهیونیست‌ها مخالف نتانیاهو هستند

نتایج تازه ترین نظرسنجی از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ۷۵ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه اش ناراضی هستند.

به گزارش‌ رادیو دری، دراین نظرسنجی که شبکه کان انجام داده است، هم چنین ۵۵ درصد شرکت کنندگان از هیچ یک وزیران کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی راضی نیستند.

در این گزارش آمده است، از سوی دیگر ۳۵ درصد شرکت کنندکان در این نظرسنجی نیز بر این باور هستند که "ایتمار بن گویر" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بیش از دیگر وزیران کابینه عملکردی ناامیدکننده داشته است.

در رابطه با میزان رضایت از عملکرد وزیران کابینه نتانیاهو نیز ۱۹ درصد، یوآف گالانت وزیر جنگ، ۷ درصد «لیوین» وزیر دادگستری، ۶ درصد بن گویر، و ۲ درصد هم «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی را انتخاب کرده‌اند.

افزایش نفرت از نتانیاهو در حالی است که ساکنان سرزمین‌های اشغالی هرهفته علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و طرح اصلاحات قضایی وی تظاهرات می کنند.

تداوم اعتراضات ضد طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، وی را مجبور کرد که این طرح را به صورت موقت تعلیق کند.

در طرح کابینه نتانیاهو موسوم به اصلاح قانون قضایی، از اختیارات دستگاه قضا کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد.

در این طرح از اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و همچنین اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند.

نظامیان صهیونیست: کابینه نتانیاهو هیچ مشروعیتی ندارد

کلیدواژه