حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی
(last modified 1402-07-15T06:25:19+00:00 )
میزان 15, 1402 10:55 Asia/Kabul
  • حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی
    حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌ های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در باریکه غزه به سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش رادیو دری؛ بیش از 5 هزار موشک از باریکه غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز سرزمین های اشغالی شلیک شد.

رسانه‌های صهیونیستی هم اعلام کردند که بسیاری از شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی زیر باران حملات راکتی مقاومت قرار دارد و آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا شمال به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد: مقاومت فلسطین، تل آویو را با موشک‌های سنگین و دوربرد هدف قرار داده و هنوز این حملات متوقف نشده است.

بر پایه این گزارش، چندین ساختمان در تل آویو و عسقلان مستقیم هدف قرار گرفت و گفته می‌شود تاکنون چند صهیونیست هم زخمی شده‌اند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: ده‌ها خودرو در شهر عسقلان در پی حملات راکتی مقاومت آتش گرفتند.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مبارزان مسلح فلسطینی تحت پوشش حملات راکتی به اراضی اشغالی، به داخل شهرک‌های صهیونیستی مجاور نفوذ کرده‌اند و در پی این حملات،  شهرداری رمات گان در شرق تل‌آویو درهای پناهگاه‌ها را به روی صهیونیست‌ها گشوده است.

در همین حال، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم از آماده‌باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی و آمادگی برای مقابله با عملیات نفوذ مبارزان مقاومت به داخل مناطق صهیونیست‌نشین خبر داد.

صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین حمله و فلسطینیان را با ادعاهای واهی بازداشت، زخمی و یا به شهادت می رسانند و نیروهای مقاومت هم با انجام عملیات به جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی پاسخ می دهند.

بستن گذرگاه‌های غزه و کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی

سخنگوی حماس: پاسخ به یورش رژیم صهیونیستی حق طبیعی ما است

کلیدواژه