میزان 18, 1402 15:53 Asia/Kabul
  • هنیه: طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است
    هنیه: طوفان الاقصی، عملیاتی کاملا فلسطینی است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: طوفان الاقصی، از طراحی تا اجرا عملیاتی کاملا فلسطینی است.

به گزارش رادیو دری، اسماعیل هنیه امروز سه‌شنبه گفت: همه مراحل عملیات «طوفان الاقصی» از طراحی تا اجرا به دست نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، نتایج شگرف عملیات‌ و ضربات القسام و دیگر جناح‌های مقاومت را نشان می‌دهد.

هنیه با تاکید بر اینکه دشمن هزینه هنگفتی برای تروریسم خواهد پرداخت اظهار کرد: ما به طرف‌هایی که در مورد اسرای دشمن با ما تماس گرفتند، اطلاع دادیم که این پرونده قبل از پایان نبرد باز نخواهد شد.

وی پیش‌تر هم با اشاره به حملات گسترده مقاومت به اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرده بود که این طوفان از غزه آغاز شده است و به تمام نقاط سرایت خواهد کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه ۷ اکتبر در پاسخ به جنایات صهیونیستها عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرد و اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون تایید کرده‌اند که در عملیات طوفان الاقصی، حداقل هزار صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر زخمی شدند و این آمار همچنان در حال افزایش است.

سخنگوی حماس: پاسخ به یورش رژیم صهیونیستی حق طبیعی ما است

حمایت مردم کشورهای مختلف از عملیات طوفان الاقصی

کنعانی اتهامات درباره نقش ایران درعملیات طوفان الاقصی را رد کرد

کلیدواژه