عقرب 02, 1402 19:34 Asia/Kabul
  • مانع تراشی آمریکا برای آتش بس در غزه
    مانع تراشی آمریکا برای آتش بس در غزه

رئیس جمهوری آمریکا در واکنشی غیرانسانی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفته است که گفتگو درباره آتش‌بس صرفا بعد از آزادی همه اسرا ممکن خواهد بود.

به گزارش رادیو دری؛ جو بایدن در پاسخ به این پرسش که آیا وی از توافق «گروگان‌ها در ازای آتش‌بس» حمایت می‌کند افزود: باید گروگان‌ها آزاد شوند، سپس در این باره می‌توان صحبت کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه دوشنبه دو اسیر صهیونیستی را با انگیزه بشردوستانه آزاد کرد.

ابوعبیده سخنگوی القسام با بیان این که رژیم صهیونیستی هیچ ارزشی برای اسرای خود قائل نیست گفته است: به علت بیماری شدید این دو اسیر و با انگیزه بشردوستانه و با وجود آن که رژیم صهیونیستی بیش از ۸ بار توافقی را که با طرف‌های میانجی‌گر  برای تحویل این دو اسیر انجام شده، زیر پا گذاشته بود، اما تصمیم گرفتیم که بالاخره آن‌ها را آزاد کنیم.

گردان‌های القسام همچنین روز شنبه در پی تلاش‌های قطر و با انگیزه‌های بشردوستانه دو اسیر آمریکایی (مادر و دختر) را آزاد کرد.

در همین حال خالد مشعل رهبر حماس در خارج تاکید کرد در صورتی که شرایط مهیا و مناسب باشد، تمامی غیرنظامیان اسرائیلی در غزه آزاد خواهند شد.

هفته‌ سوم جنگ‌ غزه؛ جنایت‌ صهیونیست‌ها به‌ روایت تصویر

رژیم صهیونیستی: حملات به غزه را تشدید می‌کنیم

کلیدواژه