عقرب 11, 1402 14:14 Asia/Kabul
  • حمله اسرائیل به مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری
    حمله اسرائیل به مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری

منبع رسانه ای از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا در غزه با بمب های فسفری خبر داد.

به گزارش رادیو دری، رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه) در بیست‌وهفتمین روز عملیات «طوفان الاقصی» یک مدرسه دیگر وابسته به آنروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل ) در اردوگاه "الشاطئ" را بمباران کرد. 

در این گزارش آمده است، ارتش رژیم صهیونیستی در بمباران این مدرسه که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی به آن پناه برده بودند، از بمب‌های فسفری استفاده کرده است. 

رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته در پاسخ بیش از هفت دهه جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی و محاصره نوار غزه، بارها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف بمباران قرار داده است.

پیشتر مقامات رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده بودند که حملات رژیم صهیونیستی به ۲۱۲ مدرسه خسارت وارد شده و فعالیت ۴۵ مدرسه متوقف شده و ۲ هزار و ۵۱۰ دانش‌آموز در پایه‌های مختلف تحصیلی به شهادت رسیده‌اند. 

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه هم  اعلام کرد، شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به ۸ هزار و ۸۰۵ شهید و ۲۲ هزار و ۲۴۰ مجروح افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین افزود: تعداد قربانیان جنایت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در منطقه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه، به ۱۹۵ شهید، ۷۷۷ مجروح و ۱۲۰ مفقود افزایش یافته است.

بمباران یکی از مدارس آنروا در خان‌یونس

کلیدواژه