نصرالله: آمریکا مسوول مستقیم کشتار و فجایع در غزه است
(last modified 1402-08-12T15:19:00+00:00 )
عقرب 12, 1402 19:49 Asia/Kabul

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا امروز مسوول مستقیم تمام جنایات غزه است و تاوان کشتارهای اخیر را باید آمریکا بپردازد و به دلیل جنایاتش در منطقه تنبیه شود.

 به گزارش رادیو دری، سیدحسن نصرالله روز جمعه در سخنانی به مناسبت تکریم شهدای راه قدس با تاکید بر توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه تصریح کرد: اگر جنایات اسرائیل ادامه پیدا کند، احتمال گسترده شدن جنگ از طرف جبهه لبنان و تبدیل این جنگ به یک نبرد گسترده و بزرگ و جود دارد و این یک احتمال واقعی است.

وی با بیان اینکه مرحله بعد از عملیات طوفان الاقصی مانند قبل آن نخواهد بود اظهار کرد:برای  توقف تجاوز رژیم صهیونیستی و پیروزی حماس در غزه باید تلاش کرد، زیرا پیروزی مردم فلسطین به نفع مصر، اردن، سوریه و به خصوص به نفع لبنان است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان بااشاره به جنایات 75 ساله صهیونیست ها علیه مردم فلسطین افزود: با شروع عملیات «طوفان الاقصی» آمریکا به سرعت وارد عمل شد تا کنترل رژیم متزلزل صهیونیستی را در دست گیرد، اما شتاب آمریکا برای کمک به رژیم اسرائیل، سستی و ضعف این رژیم را نشان داد.

نصرالله افزود: نبرد طوفان الاقصی و بی اطلاع همه از آن، ثابت کرد که این نبرد کاملا فلسطینی و برای ملت فلسطین و آرمان آن‌هاست و هیچ ارتباطی با مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی ندارد.

وی تاکید کرد: آنچه در طوفان الاقصی رخ داد، نشان داد که ایران هیچ قیمومیتی بر گروه‌های مقاومت ندارد و تصمیم‌گیرندگان واقعی، سران مقاومت و رزمندگان آن‌ها هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه افزود: امروز رژیم صهیونیستی در مقابل چشم همه جهان، زنان و کودکان را قتل عام و خانه ها و محله ها را ویران می کند، اما تصاویر جنایت های غزه به صهیونیست ها می گوید که پیروزی در غزه برای ملت فلسطین و شکست نصیب دشمن است.

حملات حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیستی در مرزهای لبنان

حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

حزب‌الله لبنان: پایان کار اسرائیل به دست نتانیاهو خواهد بود

کلیدواژه