قوس 11, 1402 09:10 Asia/Kabul
  • پایان آتش ‎بس؛ حزب‌الله حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل را آغاز کرد
    پایان آتش ‎بس؛ حزب‌الله حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل را آغاز کرد

جنبش حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، بار دیگر حمله به مواضع نظامیان اسرائیلی را از سر گرفت که در جریان آن، دو مقر هدف قرار گرفته شد.

به گزارش رادیو دری، جنبش حزب الله لبنان  اعلام کرد: در حمایت از مردم نوار غزه، جمعه عصر پایگاه نظامی «رامیم» را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، از بامداد جمعه به پایان رسید و حزب الله نیز همزمان با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، حملات به مواضع صهیونیستها را از سر گرفته است.

حزب الله تاکید کرد: عصر جمعه محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در اطراف مقر نظامی «رامیا» هدف قرار داد که در جریان آن چند اسرائیلی نیز زخمی شدند.

در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت.

در روز گذشته نیز، هفتمین مرحله از تبادل زندانیان فلسطینی و اسرای اسرائیلی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها 30 فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، پس از شکست آتش‌بس و از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی، امروز 106 غیر نظامی فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

القدره تصریح کرد: فقط سه بیمارستان در شمال غزه همچنان فعال بوده و با امکانات محدود در حال ادامه خدمت‌رسانی هستند.

صهیونیست‌ها اطراف بیمارستان ناصر در غزه را بمباران کردند

آتش بس در غزه پایان یافت؛ آغاز مجدد حملات رژیم صهیونیستی

کلیدواژه