قوس 14, 1402 17:26 Asia/Kabul
  • شمال غزه در حال محو شدن از روی نقشه است
    شمال غزه در حال محو شدن از روی نقشه است

سازمان پزشکان بدون مرز در پیامی در شبکه ایکس نوشت: حملات همه جانبه اسرائیل فقط علیه حماس نیست، بلکه این حملات به هر قیمتی بر سر تمام غزه و مردم آن اجرا می‌شود.

به گزارش رادیو دری، سازمان پزشکان بدون مرز که مقر آن در فرانسه است در پیامی با تاکید بر ضرورت توقف فوری جنایات صهیونیست ها در غزه تصریح کرده است: شمال غزه در حال محو شدن از روی نقشه است و ما از کشورهای سراسر جهان می‌خواهیم که اسرائیل را برای توقف حملات به مردم این منطقه و پایان دادن به محاصره آن تحت فشار قرار دهند.

در این پیام که با هشتگ «همین حالا باید متوقف شود» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، آمده است: حتی جنگ‌ها هم قوانینی دارند؛ با این حال، اسرائیل با دکترین نظامی خود که هیچ تناسبی با این قوانین ندارد، آنها را نادیده می گیرد.

سازمان پزشکان بدون مرز تصریح کرده است: رهبران جهان تاکنون یا با کمک مالی یا به واسطه تامین سلاح با اسرائیل در این ماجرا همدست بوده‌اند و برای توقف جنگ به جز سخنان پوچ و توخالی، هیچ تلاشی نکرده اند.

این نهاد بین المللی بر توقف « حملات بی رویه و بی امان»، «آوارگی اجباری» و «حمله به بیمارستان‌ها و کارکنان پزشکی» در غزه تاکید کرده است.

بر اساس آخرین گزارش ها، تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

جنوب غزه، زیر آتش گسترده صهیونیست‌ها

رژیم صهیونیستی بیمارستان کمال عدوان را در نوار غزه بمباران کرد

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۵ هزار نفر

کلیدواژه