قوس 28, 1402 08:56 Asia/Kabul
  • انصارالله: با هر ائتلاف دریایی آمریکا مقابله خواهیم کرد
    انصارالله: با هر ائتلاف دریایی آمریکا مقابله خواهیم کرد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله هشدار داد که با هر ائتلافی که آمریکا در دریای سرخ تشکیل دهد، مقابله خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله روز سه شنبه اعلام کرد، اگر آمریکا به یمن حمله کند، از نظر نظامی و اخلاقی شکست خواهد خورد.

البخیتی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن، گزینه‌های دردناکی برای پاسخ به هر گونه تجاوز به یمن در اختیار دارند، گفت ما فقط کشتیهایی را هدف قرار می‌دهیم که یا اسرائیلی هستند یا به سمت رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند.

البخیتی با اشاره به اینکه یمن به دنبال حفظ سلامت ترابری دریایی است، تصریح کرد ما فقط علیه منافع رژیم صهیونیستی عمل می‌کنیم وبا هر ائتلافی که آمریکا در دریای سرخ تشکیل دهد، مقابله خواهیم کرد.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله هم  بار دیگر تأکید کرد، گذرگاه های دریایی در دریاهای سرخ و عرب، در امنیت قرار دارد و هیچ خطری متوجه کشتیها نیست.

عبدالسلام با اشاره به اینکه کشتیهای رژیم صهیونیستی یا عازم فلسطین اشغالی از این مقوله مستثنی هستند، گفت: این مسئله به دلیل تجاوز ظالمانه و محاصره نوار غزه است.

سخنگوی انصارالله گفت، نیروهای مسلح همچنان اجازه نخواهند داد کشتیها عازم بنادر اسرائیلی باشند و در دریای عرب و دریای سرخ تردد داشته باشند؛ مگر اینکه حامل دارو و غذا برای مردم نوار غزه باشند.

 

کلیدواژه