تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در باریکه غزه
(last modified 1402-10-15T10:18:12+00:00 )
جدی 15, 1402 14:48 Asia/Kabul
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در باریکه غزه
    تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در باریکه غزه

مردم یمن در حمایت از مقاومت فلسطین و تأکید بر ادامه مبارزه با استکبار تظاهرات کردند.

به گزارش رادیو دری، تظاهرات گسترده ای در شهر صعده ،شمال یمن، برگزار شد و تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و یمن و تصاویری از شهدای نیروی دریایی و هم چنین تصاویر «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن بر حمایت از مقاومت فلسطین و در محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

تظاهرکنندگان یمنی با اعلام آمادگی‌ برای جنگ و رویارویی با آمریکا در کنار نیروهای مسلح یمن، تأکید کردند: خون شهدای نیروی دریایی این کشور در تجاوز آمریکا هدر نخواهد رفت.

«محمد جابر عوض» استاندار صعده در جمع تظاهرکنندگان با اشاره به این که تظاهرات امروز اعلام وفاداری و تقدیر از شهدای نیروی دریایی است، بر ارسال یک کاروان بزرگ از کمک‌ها به نیروی دریایی این کشور و همچنین بر ضرورت تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی تأکید کرد.

نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد: نظامیان آمریکایی به سه قایق نیروی دریایی یمن حمله کردند و ۱۰ نفر از نیروهای درایی این کشور به شهادت رسیدند.

به گفته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، نیروهای آمریکایی عواقب هدف قرار دادن قایق‌های نیروی دریایی ارتش یمن در دریای سرخ را متحمل می‌شوند.

در هفته‌های گذشته ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در باریکه غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

ارتش یمن متعهد شده‌ تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به باریکه غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

هشدار یمن: صنعا می‌تواند هر نقطه‌ای از کشورهای متجاوز را با موشک بزند

کلیدواژه