دلو 25, 1402 08:39 Asia/Kabul
  • پاسخ دبیرکل حزب‌الله لبنان به تهدیدهای رژیم صهیونیستی

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت، رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی به سر می برد و نمی تواند شروطی بر گروههای مقاومت تحمیل کند.

به گزارش رادیو دری، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان روز سه شنبه  در مراسم روز جانباز با تبریک ایام ماه شعبان و تجلیل از جانبازان حزب‌الله، نیروهای جانباز مقاومت هشدار داد، اگر دشمن صهیونیست مناطق درگیری و جنگ را توسعه دهد ۲ میلیون صهیونیست آواره خواهند شد.

نصرالله با تاکید بر اینکه نیروهای مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست ترس و هراسی ندارند، افزود، ادامه تجاوز دشمن صهیونیستی به باریکه غزه با پاسخ های متناسب و همواره مؤثر مقاومت همراه و پاسخ به دشمن صهیونیست بر اساس قواعد و معادلات جدید خواهد بود.

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد، کشورهای محور مقاومت و بسیاری از ملت های آزادی‌خواه جهان از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در باریکه غزه حمایت کردند و پس از چهار ماه جنگ و کشتار مردم بی گناه، رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود شکست خورد.

سید حسن نصرالله افزود، جبهه جنوب لبنان، جبهه فشار و مشارکت در شکست رژیم صهیونیستی و تضعیف این رژیم تا وادار کردن به توقف تجاوز به غزه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات و اشغالگری رژیم صهیونیستی هفتم اکتبر 2023 عملیات "طوفان الاقصی" را از باریکه غزه ضد مواضع این رژیم آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی هم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ این عملیات و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات طوفان الاقصی با حمایت همه جانبه آمریکا، از  چهار ماه گذشته این منطقه تحت محاصره را بمباران می کند که همچنان ادامه دارد، اما تاکنون نتوانسته مقاومت را شکست دهد.حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه با واکنش و مخالفت های گسترده جهانی روبرو شده است.

تاکید دبیرکل حزب الله لبنان بر مسئول بودن آمریکا در جنگ غزه

کلیدواژه