حمل 02, 1403 13:27 Asia/Kabul
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی
    حمله مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق یک روز پس از حمله به فرودگاه بن گورین رژیم صهیونیستی، نیروگاه برق این رژیم را در اراضی اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری؛ مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز (پنجشنبه) در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتار آنها، یک نیروگاه برق را در تل‌آویو هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه نیز در بیانیه‌ای از حمله پهپادی به فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل آویو خبر داده بود.

گروههای مقاومت عراقی در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، بارها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده اند.

رژیم صهیونیستی با حمایت تمام قد آمریکا و دیگر حامیان غربی در 167 روز پیاپی (ازهفتم اکتبر تاکنون) با حمله به باریکه غزه دست به نسل کشی مردم فلسطین زده است.

همزمان، آمریکا با سوء استفاده از رای وتو سه مرتبه قطعنامه پیشنهادی صلح و توقف جنگ از سوی دیگر کشور ها را نافرجام گذاشته است.

در پاسخ به درنده خویی رژیم صهیونیستی، محور مقاومت اسلامی در غزه، لبنان، عراق و یمن با حمله به مواضع اسرائیل تلاش می کنند ضمن دفاع از حقوق مردم بی دفاع فلسطین، رژیم کودک کش صهیونیستی را به سمت آتش بس عقب برانند.

مقاومت اسلامی عراق مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد

کلیدواژه