حمل 25, 1403 08:06 Asia/Kabul
  • اسرائیل از ترس واکنش ایران فلج شده است
    اسرائیل از ترس واکنش ایران فلج شده است

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کرده اند که ترس از اقدام تلافی جویانه ایران، «اسرائیل» را فلج کرده است.

به گزارش رادیو دری به نقل از رسانه‌های صهیونیست، تهدید ایران برای پاسخگویی به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه علیه بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق باعث شده است همه اراضی اشغالی از ترس پاسخ ایران فلج شود.

بر اساس گزارش‌ها، ارتش اسرائیل در حال تقویت وضعیت آماده‌باش است و این دستور جدید در پی ترس از هدف قرار گرفتن افسران و سربازان در خارج از سرزمین‌های اشغالی صادر شده است.

رادیو ارتش اشغالگرصهیونیست نیز در گزارشی اعلام کرد: ارتش «به دلیل ترس از پاسخ احتمالی ایران، محدودیت‌های سفر افسران یونیفرم‌پوش به خارج را تشدید می‌کند.»

روزنامه عبری زبان «معاریو» روز جمعه با انتشار نتایج یک نظرسنجی نوشت: احساسات غالب در میان 60 درصد از ساکنان اراضی اشغالی منفی است و  24 درصد احساس ناامیدی و 23 درصد از صهیونیست‌ها احساس اضطراب دارند.

در همین حال شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه مقامات نظامی و امنیتی این رژیم برای بررسی چگونگی پاسخ انتقامی ایران خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه سیزدهم حمل بخش کنسولی سفارت ایران در خیابان المزه دمشق را هدف حملات هوایی قرار دادند که بر اثر این تجاوز سیزده نفر از جمله هفت نفر از اعضای دیپلمات و نیروهای وابسته نظامی ایران به شهادت رسیدند.

بسیاری از کشورهای جهان این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

در پی این جنایت، مسوولان جمهوری اسلامی ایران بر تنبیه رژیم صهیونیستی تاکید و اقدام تلافی جویانه در این باره را قطعی اعلام کردند.

اذعان نتانیاهو به وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی ​​​​​​​

حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق

رهبر معظم انقلاب اسلامی : رژیم خبیث صهیونیستی باید تنبیه شود و‌ تنبیه خواهد شد

کلیدواژه