ثور 02, 1403 09:45 Asia/Kabul
  • تداوم جنایات اسرائیل در باریکه غزه؛ تخریب هدفمند زیرساخت های درمانی
    تداوم جنایات اسرائیل در باریکه غزه؛ تخریب هدفمند زیرساخت های درمانی

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که رژیم صهیونیستی، عملیات های نظامی سازماندهی شده ضد زیرساخت های بهداشت و درمان باریکه غزه انجام می‌دهد.

به گزارش رادیو دری، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه با اشاره به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مراکز درمانی باریکه غزه گفت: بیمارستان‌های شمال باریکه غزه به طور کامل تخریب شده‌اند و کودکان به طور عمدی و سازماندهی‌شده هدف قرار گرفته‌اند.

تداوم جنایات اسرائیل در باریکه غزه؛ تخریب هدفمند زیرساخت های درمانی 

القدره افزود: رژیم اشغالگر به دنبال کوچاندن اجباری فلسطینیان از شمال باریکه غزه به جنوب آن است و عملیات هدف قرار دادن بیمارستان‌های باریکه غزه نیز به صورت هدفمند انجام می‌شود.

 سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین گفت که رژیم صهیونیستی به طور عمدی و سازماندهی‌شده کودکان غزه را ترور می‌کند و این رژیم تاکنون ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک را به صورت مستقیم هدف آتش قرار داده و به شهادت رسانده و علاوه بر آن ۳۰ کودک نیز بر اثر سوء تغذیه جان باختند.

القدره افزود: عملیات خارج کردن بیماران و زخمی‌ها از باریکه غزه تاکنون بی‌فایده بوده و تنها ۳۰ درصد از کسانی که نیازمند درمان در خارج از این منطقه هستند، موفق به خروج شده‌اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیمارستان‌های شمال باریکه غزه به خصوص بیمارستان الشفاء به طور کامل تخریب شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به بیش از 34 هزار نفر رسیده است.

شهادت ۱۳۲ خبرنگار فلسطینی و تخریب ۱۵۰ مرکز درمانی در باریکه غزه

کلیدواژه