جوزا 04, 1403 11:01 Asia/Kabul

محور مقاومت در حمایت از مردم فلسطین در باریکه غزه و دراستای عملیات انتقام جویانه از رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم در سرزمینهای اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در باریکه غزه، مجاهدان بامداد امروز (جمعه) بندر حیفا در فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب نیز یک هدف مهم را در بندر اشغالی ایلات با دو فروند پهپاد مورد حمله قرار داده بود.

گروه مقاومت اسلامی عراق پیش تر و در عملیات‌های گذشته به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود، در صورت ادامه جنایات خود در باریکه غزه، عملیات ضد مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق نیز پیش تر از حمله پهپادی به اهدافی در جولان اشغالی سوریه و دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داده بود.

حزب الله لبنان هم اعلام کرد، نیروهای مقاومت اسلامی سه ساختمان نظامیان رژیم صهیونیستی در "ایون مناحم" و یک ساختمان دیگر در شهرک "المطله" را با موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از مردم فلسطین، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

کلیدواژه