جوزا 12, 1403 08:52 Asia/Kabul
  • سیدحسن نصرالله: برای نابودی غده سرطانی اسرائیل باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم
    سیدحسن نصرالله: برای نابودی غده سرطانی اسرائیل باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، موضع شرعی، فقهی، اخلاقی و انسانی ما این است که باید برای ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل از منطقه تمام تلاش خود را شب و روز به کار بگیریم.

به گزارش  رادیو دری، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه  در سخنانی به مناسبت درگذشت آیت الله علی کورانی روحانی شیعه لبنان گفت: رژیم صهیونیستی  جایی در آینده منطقه ندارد؛ این غده سرطانی باید ریشه‌کن شود.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد، سلاح مقاومت در حال تاریخ‌سازی است و رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط است.

سید حسن نصرالله افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جنایاتش در باریکه نوار غزه ادامه می‌دهد و با اصرار به جنگ وضعیت رژیم اشغالگر را بدتر می‌کند و آنچه گادی آیزنکوت، یکی از اعضای کابینه جنگ و رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل گفت، وضعیت «ارتش خسته» اسرائیل را نشان می‌دهد و دشمن با وجود حدود هشت ماه جنگ به هیچ دستاوردی دست نیافته است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: جبهه لبنان یک جبهه پشتیبان و بخشی از نبرد است که سرنوشت فلسطین، لبنان و منطقه را در سطح کلان استراتژیک شکل می‌دهد. 

سید حسن نصرالله گفت گفت: جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری در جهان گسترده شده است، جبهه مقاومت بزرگ‌تر، گسترده‌تر، جامع‌تر و قوی‌تر از گذشته شده است.

سیدحسن نصرالله ادامه داد: برای اولین بار احساس می‌کنیم که جبهه مقاومت تا این حد با حرکت دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و غرب به عنوان بخشی از مواضع شرافتمندانه، انسان دوستانه و اخلاقی در برابر جنایات اسرائیل در غزه گسترش یافته است و ما در جبهه‌ای قرار داریم که آینده آن روشن و پیروزی است .

تشکیل امت واحده اسلامی؛ راه نابودی رژیم اسرائیل

کلیدواژه