کشته شدن صدها کودک سوری در نتیجه جنایت‌های سعودی
(last modified 1395-05-13T04:25:22+00:00 )
اسد 13, 1395 08:55 Asia/Kabul
  •  کشته شدن صدها کودک سوری در نتیجه جنایت‌های سعودی

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد گفت: گزارش سازمان ملل متحد علل خشونت انجام شده ضد کودکان سوری را که ریشه آن تفکر تروریستی آل سعود بوده، بررسی نکرده است.

 نماینده سوریه در سازمان ملل، گفت جنایت‌های سعودی به کشته شدن صدها کودک سوری منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)؛ بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه در نشست شورای امنیت درباره اوضاع کودکان در جریان درگیری‌های مسلحانه، تصریح کرد گزارش سازمان ملل متحد علل خشونت انجام شده ضد کودکان سوری را که ریشه آن تفکر تروریستی آل سعود بوده، بررسی نکرده است.

جعفری، افزود اتاق عملیات "موک" در امان، پایتخت اردن که شامل دستگاه‌های اطلاعاتی عربی و خارجی است هزاران فرد مسلح را تحت عنوان مخالفان میانه‌رو سوری برای ارتکاب اقدامات تروریستی و جنایت ضد کودکان سوری بسیج و مدیریت می‌کند.

نماینده سوریه در سازمان ملل، اظهار کرد گزارش سازمان ملل متحد درد و رنج کودکان سوری در مناطق اشغالی جولان را به علت شرایط سختی که رژیم اشغالگر اسرائیل اعمال کرده، نادیده می‌گیرد و تحقیق درباره ربودن صدها کودک سوری از سوی گروه‌های تروریستی ضروری است.

نماینده سوریه در سازمان ملل همچنین خاطرنشان کرد نمی‌توان جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی را در یمن نادیده گرفت که به کشته شدن صدها کودک یمنی منجر شده است.

 

کلیدواژه