سید حسن نصرالله: جنایت اسرائیل در غزه، وجدان بشری را در غرب بیدار کرد
(last modified 1403-04-18T06:47:13+00:00 )
سرطان 18, 1403 11:17 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: جنایت اسرائیل در غزه، وجدان بشری را در غرب بیدار کرد
    سید حسن نصرالله: جنایت اسرائیل در غزه، وجدان بشری را در غرب بیدار کرد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنایت بزرگ و بی سابقه رژیم اسرائیل در باریکه غزه، وجدان انسان ها را در غرب بیدار کرده است.

به گزارش رادیو دری، سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان یک شنبه شب در دومین شب محرم‌الحرام، در مجموعه «سید الشهداء» (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت در سخنانی افزود: به دنبال جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه  کشورهای اروپایی هر روز شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی ضد نسل کشی در غزه هستند.

سید حسن نصرالله  بار دیگر بر عزم استوار حزب الله برای حمایت از فلسطین به ویژه مردم غزه تأکید کرد و گفت: این جنبش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل اسرائیل ایستاد.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این که برای جنگ آماده‌ایم، تصریح کرد: ما امسال در قلب طوفان الاقصی قرار داریم.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه در بیانیه ای اعلام کرد، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه ۵۵ فلسطینی  شهید و ۱۲۳ نفر دیگر هم مجروح شدند.

با این  آمار، از 15میزان 1402 تاکنون ۳۸ هزارو ۱۵۳ فلسطینی در باریکه غزه شهید و ۸۷ هزار و ۸۲۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

برگزاری کنفرانس بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری در تهران

کلیدواژه