کشف پیکر بیش از ۶۰ شهید از زیر آوارهای محله شجاعیه غزه
(last modified 1403-04-22T07:33:14+00:00 )
سرطان 22, 1403 12:03 Asia/Kabul
  • شهدای فلسطینی
    شهدای فلسطینی

سازمان امداد و نجات فلسطین از کشف بیش از ۶۰ شهید از زیر آوارهای محله شجاعیه غزه خبر داد.

به گزارش امروز رادیو دری، سازمان امداد و نجات فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، با پایان حمله زمینی ارتش رژیم اشغالگر قدس به محله شجاعیه غزه پیکر بیش از ۶۰ شهید از زیر آوارهای منازل، کوچه ها و خیابان های این محله بیرون آورده شد.

در بیانیه این سازمان آمده است که هنوز ده ها شهید در این محله زیر آوارهای منازل باقی مانده اند و این سازمان به دلیل تداوم حملات ارتش صهیونیستی امکان دسترسی به آنها را ندارد.

وزارت بهداشت غزه هم در بیانیه اعلام کرد ، رژیم اشغالگر قدس دیروز دو کشتار ضد خانواده‌های فلسطینی مرتکب شده که بر اثر این اقدام صهیونیست ها ۵۰ نفر شهید و ۵۴ نفر هم مجروح شدند.  براساس این گزارش با این آمار شمار شهدای فلسطینی در  حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تاکنون  به ۳۸ هزار و ۳۴۵ نفر  و  زخمی ها به ۸۸ هزار و ۲۹۵ نفر رسیده است . 

مقاومت اسلامی لبنان هم در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه محل تجمع سربازان دشمن اسرائیلی را در پایگاه "حانیتا" با موشک به طور مستقیم هدف قرار دادند.

مبارزان گردان های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فلسطینی فتح) نیز پهپاد «اسکای لارک» ارتش اسرائیل را هنگام انجام ماموریت شناسایی و اطلاعاتی در محور «بیت لاهیا» در شمال باریکه غزه سرنگون کردند.

رزمندگان گردانهای شهدای الاقصی خطاب به دشمن صهیونیستی و متجاوز گفتند، تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد و به هیچ قیمتی از مبارزه دست نخواهیم کشید.