اسد 01, 1403 14:03 Asia/Kabul

16 فلسطینی در جدیدترین حمله ارتش صهیونیستی به شهر «خان‌یونس» واقع در جنوب باریکه غزه شهید شدند.

به گزارش رادیو دری، براثر حملات شدید و متوالی صهیونیست ها به شرق شهر خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه  ده ها نفر دیگر نیز زخمی شد. 

مناطق "خزاعه" و "عبسان الکبیره" در شرق خان یونس هم از سوی اشغالگران قدس به شدت هدف قرار گرفت.

اشغالگران صهیونیستی مناطق "الفراحین"، "المطاحن"، "القراره" ، "شیخ ناصر" و منطقه "الزیتون" در شرق شهر غزه را نیز هدف حملات خود قرار دادند که براثر آن شماری شهید شدند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم مناطق شمالی "اردوگاه البریج" در مرکز باریکه غزه و مناطقی در شرق رفح را گلوله باران کرد که براثر آن دهها نفر شهید و شمار زیادی مجروح شدند.

در همین حال شدت حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه به اندازه ای است که امدادگران امکان کمک به مجروحان را ندارند.

 شمال اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه نیز به شدت از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله باران شده است.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ آغاز شد، تاکنون به اهداف خود نرسیده و این رژیم همچنان به جنایت علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد.

وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه را منتشر و اعلام کرد، از ابتدای جنگ غزه تاکنون، نزدیک به ۳۹ هزار نفر شهید و بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه

کلیدواژه