حملات جدید حزب الله؛ آژیر خطر در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد
(last modified 1403-05-14T04:29:57+00:00 )
اسد 14, 1403 08:59 Asia/Kabul
  • حملات جدید حزب الله؛ آژیر خطر در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد
    حملات جدید حزب الله؛ آژیر خطر در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد

منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای آژیر خطر درشمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش شبکه المسیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های «بتست و شلومی» در الجلیل غربی درشمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

همزمان مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد، مرکز «حدب یارون» را زیر آتش گرفته و تلفات و خساراتی به آن وارد کرده است.

 اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان دراینباره اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن به روستاهای استوار جنوب و منازل مسکونی به ویژه در کفرکلا، رزمندگان مقاومت اسلامی، ساختمانی که نظامیان دشمن در شهرک آویویم از آن استفاده می‌کردند را هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی به آن وارد کردند.

با آغاز عملیات "طوفان الاقصی" توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

براثر این حمله‌ها، تاکنون برخی پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد

به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی

کلیدواژه