حمایت حماس و جهاد اسلامی از عملیات موفق حزب‌الله ضد اسرائیل
(last modified 1403-06-04T14:20:17+00:00 )
سنبله 04, 1403 18:50 Asia/Kabul
  • حمایت حماس و جهاد اسلامی از عملیات موفق حزب‌الله ضد اسرائیل
    حمایت حماس و جهاد اسلامی از عملیات موفق حزب‌الله ضد اسرائیل

جنبش‌های فلسطینی جهاد اسلامی و حماس در بیانیه‌های جداگانه ضمن تبریک عملیات جنبش حزب‌الله ضد رژیم صهیونیستی در پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی این جنبش، این عملیات را سیلی محکمی بر صورت کابینه فاشیست اسرائیل توصیف کردند.

حزب الله لبنان صبح امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مرحله نخست پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی خود را به با موفقیت پایان رساند و‌ نیروهای حزب الله با شلیک ۳۲۰ راکت کاتیوشا و نیز حملات پهپادی، با گذر از سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی موفق شدند تا ۱۱ پایگاه و موضع نظامی صهیونیستها و نیز  دو هدف اصلی را در شمال تل آویو  هدف قرار دهند.

به گزارش رادیو دری، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در این باره آمده است: واکنش منحصر به فرد و بزرگ مجاهدین حزب‌الله علیه چندین هدف حیاتی و استراتژیک در عمق رژیم صهیونیستی که در پاسخ به جنایت ترور فواد شکر و جنایات و تجاوزات مستمر در باریکه غزه و لبنان انجام شد را تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: عملیات حزب‌الله حامل این پیام است که تروریسم و جنایات آن علیه ملت‌های فلسطین و لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و رژیم اشغالگر به اهداف و برنامه‌های تهاجمی خود نخواهد رسید.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: به حزب الله به خاطر حمله‌ای که به عمق رژیم اشغالگر انجام داد و موفقیتش در انجام حملات شجاعانه و ثابت قدم بودن در مواضع و تحقق عهدش، تبریک می‌گوییم.

رژیم صهیونیستی از 15میزان 1402 حملات وحشیانه خود برای نسل کشی مردم مظلوم فلسطین در باریکه غزه را آغاز کرد و طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های باریکه را تخریب و ساکنان آن را آواره کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد، از آغاز حملات اسرائیل به این باریکه تاکنون ۴۰ هزار و ۴۰۵ فلسطینی شهید و ۹۳ هزار و ۴۶۸ فلسطینی دیگر زخمی شده اند.

پاسخ حزب الله لبنان به ترور شهید فواد شکر با موفقیت انجام شد

پاسخ اولیه حزب‌الله لبنان به جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت «فؤاد شکر»

کلیدواژه