حمله موشکی یمن به تل آویو؛ زخمی شدن 18 صهیونیست حین فرار به پناهگاه‌
(last modified 1403-07-06T08:48:28+00:00 )
میزان 06, 1403 13:18 Asia/Kabul

جنبش انصارالله یمن شهر تل آویو را با موشک های بالستیک هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، ساعاتی پیش به دنبال شلیک موشک از یمن به سمت تل آویو، آژیرهای خطر در سراسر فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

درپی حمله موشکی یمن  به تل آویو بیش از دو میلیون صهیونیست به سوی پناهگاه‌ها هجوم بردند و فعالیت فرودگاه بن گوریون به حالت تعلیق درآمد.

رسانه‌های خبری گزارش دادند که در پی این حمله موشکی شماری از صهیونیست‌ها هنگام فرار به پناهگاه‌ها زخمی شده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، دست‌کم ۱۷ اسرائیلی در حمله موشکی یمن زخمی شده‌اند و چند هواپیما مسیر پروازی خود را تغییر  و در اردن فرود آمده‌اند.

در همین حال، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به تداوم حملات به تل آویو گفت: عملیات‌های «راهبردی، موثر و بزرگ یمنی‌ها در پنجمین مرحله ادامه دارد و  تا زمان اتمام محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، این حمله موشکی در راستای مبارزه با اشغالگران صهیونیستی و یاری ملت فلسطین و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان انجام شده است.

رژیم نسل کش اسرائیل از 15میزان 1402 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته است که در پی این جنایات تاکنون تا کنون حدود ۴۱ هزار و ۵۰۰  فلسطینی شهید و حدود ۹۶ هزار نفر زخمی شدند.

شلیک موشک بالستیک از سوی نیروهای یمن به سمت عربستان

کلیدواژه