میزان 16, 1403 08:54 Asia/Kabul

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر منطقه ضاحیه بیروت پایتخت لبنان را بمباران کردند.

به گزارش­ رادیو دری، جنگنده های اسرائیلی شب گذشته، بار دیگر منطقه «ضاحیه» در جنوب بیروت را بمباران کردند که از تلفات احتمالی آن گزارشی دریافت نشده است .

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان نیز در عملیات «خیبر» و در پاسخ به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان با موشک فادی «۱» پایگاه «کرمل»، در جنوب حیفا و طبریا در شمال فلسطین اشغالی این رژیم را هدف قرار دادند که  ۱۰ نفر از صهیونیست ها زخمی شدند.

شبکه ۱۲ عبری زبان اسرائیل اعلام کرد: پس از برخورد شماری از موشک‌ها به شهر «حیفا»، نیرو‌های امداد و نجات و آمبولانس‌ها در این شهر به حالت آماده باش در آمدند.

شهردار حیفا گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در این حملات خسارت زیادی به این شهرها وارد کردند.

با آغاز عملیات "طوفان الاقصی" توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال مناطق اشغالی، ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

حملات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی به بیروت؛ ضاحیه در آتش

کلیدواژه