میزان 16, 1403 13:21 Asia/Kabul

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی نقطه سیاهی در تاریخ رژیم صهیونیستی و بشارت بخش زوال این رژیم در آینده نزدیک است.

به گزارش رادیو دری، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از فلسطین در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی ضد رژیم صهیونیستی گفت: عملیات طوفان الاقصی مرحله جدیدی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زد و نقطه سیی در تاریخ این رژیم جعلی باقی خواهد ماند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی شکست خورده و ناکام است و گردان های مقاومت حماسه پیروزی را با وجود همه جنایت های رژیم صهیونیستی رقم زدند.

این مقام فلسطینی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی امت اسلامی را متحد کرد و آزادسازی سرزمین فلسطین را تسریع بخشید و رژیم اسرائیل را به نقطه صفر بازگردنداند، افزود: آمار نظرسنجی رسانه های صهیونیستی از شکست اسرائیل و فرار اشغالگران قدس از سرزمین فلسطین و ترس آنها از سکونت در اطراف باریکه غزه حکایت دارد.

مشعل با بیان این که طوفان الاقصی چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد و مساله مسئله فلسطین به کانون توجهات بازگردانده شد، افزود: این عملیات نقشه یهودی سازی قدس را خنثی کرد.

 رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگ ویرانگری ضد باریکه غزه آغاز کرد که طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های این منطقه در این جنگ به شدت تخریب شدند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است، پس از یک سال جنگ هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ از جمله نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از باریکه غزه برسد.

مقام صهیونیست: طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست اسرائیل بوده است

کلیدواژه