پیام حمله پهپادی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو
(last modified 1403-07-28T10:31:52+00:00 )
میزان 28, 1403 15:01 Asia/Kabul
  • پیام حمله پهپادی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو
    پیام حمله پهپادی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو

استاد علوم سیاسی دانشگاه قاهره، عبور پهپاد حزب‌الله از سامانه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل و رسیدنش به خانه نتانیاهو را نشان‌دهنده توانمندی این جنبش در مقابله با هرگونه تعدی دانست.

به گزارش رادیو دری، حسن نافعه تحلیلگر و استاد علوم سیاسی دانشگاه قاهره در گفت‌وگو با شبکه العالم تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان همچنان مستحکم و قدرتمند است و غافلگیری‌های بی‌سابقه‌ای برای دشمن صهیونیست دارد.

وی با اشاره به قدرت پهپادهای حزب‌الله در عبور از سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل و اصابت آنها به اهداف استراتژیک و بزرگ افزود: رسیدن پهپاد حزب‌الله تا خانه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، میزان قدرت و توانمندی حزب الله را نشان می‌دهد که توانسته است یک موقعیت حساس را به راحتی هدف قرار دهد.

این تحلیلگر مصری گفت:‌ صرف‌نظر از اینکه در لحظه اصابت پهپاد مقاومت لبنان، نتانیاهو در منزلش بود یا نه، این پهپاد توانسته با عبور از سامانه‌ها به هدف حساس برسد و خساراتی به آن وارد کند.

حسن نافعه استاد دانشگاه قاهره گفت: پیام حمله پهپادی امروز حزب‌الله به محل اقامت نخست‌وزیر رژیم اسرائیل این است که مقاومت قدرتمند است و به مسیر خود تا آزادی سرزمین ادامه خواهد داد و نتانیاهو باید این پیام را به خوبی متوجه شده باشد.

پهپاد حزب الله لبنان به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرد

کلیدواژه