حمله موشکی به فرودگاه‌های «بن گوریون» و «رامات دیوید»
(last modified Wed, 23 Oct 2024 12:22:09 GMT )
عقرب 02, 1403 16:52 Asia/Kabul
  • حمله موشکی به فرودگاه‌های «بن گوریون» و «رامات دیوید»
    حمله موشکی به فرودگاه‌های «بن گوریون» و «رامات دیوید»

رزمندگان حزب الله لبنان با شلیک چندین موشک فرودگاه‌های «بن گوریون» و «رامات دیوید» در سرزمین های اشغال شده توسط صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد: در شهر تل آویو صدای انفجار شنیده شده و فرودگاه بن گوریون بسته شده است.

رسانه های صهیونیستی همچنین از شلیک موشک به فرودگاه نظامی «رامات دیوید» در منطقه «مرج بن عامر» در شرق شهر اشغالی حیفا خبر دادند.

در پی این حملات، در شهرک های صهیونیست نشین «مسعاف عام» و «کفار گلعادی» در بخش شرقی مرزهای لبنان آژیرهای خطر فعال شدند.

صدای آژیر خطر در قلب فلسطین اشغالی و تل آویو نیز به گوش رسیده است.

براساس این گزارش، بعد از شلیک موشک ها به سمت تل آویو، صهیونیست ها به وحشت افتاده و به سمت پناهگاه ها فرار کردند و در اثر ازدحام و تراکم جمعیت چندین نفر زخمی شدند.

منابع صهیونیستی با بیان اینکه این موشک ها از خاک لبنان شلیک شده اند، مدعی شدند که دو موشک شلیک شده به سمت تل آویو رهگیری شده است.

حزب الله روز گذشته سه‌شنبه رکورد 39 عملیات در یک روز علیه مواضع، نیروها، اهداف، تجهیزات زرهی، شهرک‌ها، هواگردها و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جنوب لبنان را به ثبت رساند.

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، مقاومت اسلامی لبنان روز سه‌شنبه 140 پهپاد و موشک به سمت اهداف صهیونیستی شلیک کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی با ۱۴۰ موشک و پهپاد

حمله پهپادی مقاومت عراق به فرودگاه «بن گوریون» تل آویو

کلیدواژه