حزب الله عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفت
(last modified Sun, 27 Oct 2024 13:54:56 GMT )
عقرب 06, 1403 18:24 Asia/Kabul
  • حزب الله عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفت
    حزب الله عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفت

جنبش حزب‌الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی امروز در تل‌آویو را به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت آن تبریک گفت.

به گزارش رادیو دری، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای این عملیات را نشانه ای از اراده و قدرت مردم فلسطین در پاسخ به تجاوزگری ها و کشتارهای رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان ضمن تبریک به ملت مظلوم و گروه‌های مقاومت فلسطین به مناسبت عملیات قهرمانانه تل‌آویو علیه سربازان یگان ۸۲۰۰، خاطرنشان شده است که این عملیات و مانند آن، تعبیر زنده‌ای از اراده ملت فلسطین و قدرت و واکنش واقعی و طبیعی آن به اشغالگری، تجاوز و کشتار است.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد: ما اطمینان داریم که ملت‌های فلسطین و لبنان و دیگر ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت که امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند، به مقاومت و جهاد تا زمان پیروزی و از بین رفتن کابوس اشغال ادامه می‌دهند.

صبح روز یکشنبه در یک عملیات شهادت طلبانه که با استفاده از یک دستگاه کامیون در ایستگاه اتوبوس در شمال تل آویو در نزدیکی مقر موساد انجام شد، یک جوان فلسطینی بیش از ۵۰ نفر از صهیونیست‌های حاضر را که ظاهرا همگی نظامی بوده اند زیر گرفت.

به اذعان منابع عبری تاکنون در این عملیات زیرگیری شش نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند و حال ۱۵ نفر از زخمی ها نیز وخیم اعلام شده است.

دهها صهیونیست دیگر نیز در این عملیات زخمی شدند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که به عامل این عملیات ضد صهیونیستی تیراندازی و وی شهید شده است.

خبر دیگر این که نیروهای مقاومت اسلامی در جنوب لبنان روز یکشنبه در درگیری با نظامیان صهیونیست، چهار افسر ارتش رژیم صهیونیستی را از پا درآوردند.

در این درگیری همچنین پنج نظامی این رژیم مجروح شدند.

هلاک و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست در نزدیکی پایگاه موساد در تل‌آویو

کلیدواژه