تشکیل نیروی جدید در ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حماس و حزب الله
(last modified 1395-10-27T13:20:43+00:00 )
جدی 27, 1395 17:50 Asia/Kabul
  • تشکیل نیروی جدید در ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حماس و حزب الله

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با رزمندگان حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)،  نیروی جدیدی با نام "نیروی سرخ" تشکیل داده است.

به گزارش امروز (دوشنبه) پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ارتش رژیم صهیونیستی برای تجهیز نیروی سرخ قصد دارد از  تسلیحات و لباس های مورد استفاده حماس و حزب الله استفاده کند.

بر اساس این گزارش، عناصر این نیرو از میان نظامیان ذخیره ای انتخاب خواهند شد که آموزش های فشرده مرتبط با شیوه های جنگ با حزب الله و حماس را دریافت کرده اند.

روزنامه هاآرتص همچنین از حفر تونل های متعدد و ساخت واحدهای مسکونی مشابه مناطق مسکونی در جنوب لبنان و باریکه غزه در پایگاه های نظامی ارتش صهیونیستی خبر داد و نوشت، ارتش اسراییل روستاها و شهرک های مجاور مرزهای جنوبی و شمالی خود را نیز که امکان دارد مبارزان حماس و حزب الله در جنگ های آتی به این مناطق نفوذ کنند، برای نظامیان خود شبیه سازی کرده است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، نیروی هوایی اسرائیل هم گروهی از هواپیماهای موسوم به اژدهای پرنده را در اختیار دارد که خلبان های آنها از لباس های نظامی کشورهای عربی استفاده می کنند و آموزش های نظامی ویژه ای را به همراه نظامیان کشورهای دیگر که به فلسطین اشغالی می آیند، برگزار کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ های سال های 2006 و 2000 با حزب الله لبنان و 2014 غزه با حماس، شکست های سنگینی متحمل شد در حال برنامه ریزی برای مقابله با نیروهای توانمند مقاومت است.

 

کلیدواژه