حمله هوایی ارتش عربستان به ولایت های صنعا ، تعز ، صعده ، لحج و الحدیده یمن
(last modified 1395-10-30T19:13:53+00:00 )
جدی 30, 1395 23:43 Asia/Kabul
  • حمله هوایی ارتش عربستان به  ولایت های صنعا ، تعز ، صعده ، لحج و الحدیده یمن

جنگنده های ارتش عربستان در جدیدترین حملات به یمن بار دیگر ولایت های صنعا ؛ تعز ، صعده ، لحج و الحدیده یمن را بمباران کردند .

به گزارش ایرنا، جنگنده های ارتش عربستان صبح امروز پنج شنبه با ادامه حمله های خود, طی سه نوبت منطقه «جبل یام» در شهر نهم  ولایت صنعای یمن را با بمب های خوشه ای ، بمباران کردند .

جنگنده های متجاوز سعودی همچنین امروز بزرگراه شهر مناخه  ولایت صنعا را در دو نوبت هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار غیر نظامی یمنی زخمی شدند .

هواپیماهای متجاوز سعودی بعدازظهر امروز پنج شنبه منطقه کهبوب در ولایت لحج  و منطقه الجدید در شهر المخاء ولایت تعز در جنوب و جنوب غرب یمن را هدف قرار دادند .

همچنین جنگنده ای ارتش عربستان منطقه عبال در شهر الحجیله ولایت الحدیده در غرب یمن را  بمباران کردند.

هواپیماهای عربستانی منطقه مران شهر حیدان  ولایت صعده در شمال غرب یمن را نیز سه بار بمباران کردند.

 توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن هم امروز پنج شنبه در پاسخ به حملات و جنایات سعودی ها ،تانکهای ارتش عربستان را در موضع السدیس و محل تجمع نظامیان سعودی را در الحمر در نجران در جنوب عربستان هدف قرار دادند .

مبارزان یمنی هم امروز دو خودرو نظامی مزدوران سعودی را در منطقه تبه المطار در ناحیه صرواح ولایت مارب یمن منهدم کردند .

"عبدالله الشریف" خبرنگار شبکه العالم، نیز عصر پنجشنبه از یمن گزارش داد: نیروهای مشترک یمن، امروز منطقه جبل النشامه در سلسله کوههای "یام" در منطقه " نهم " ولایت صنعا را از سیطره مزدوران سعودی آزاد کردند.

یگان های ارتش و کمیته های مردمی در عملیاتی موفقیت آمیز علیه مزدوران سعودی، با نفوذ به منطقه جبل النشامة ، شماری از آنها را کشته و یا اسیر کرده و منطقه را بطور کلی پاکسازی کردند.

 

کلیدواژه