اخراج فلسطینیان ساکن کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی
(last modified 1395-11-14T06:08:12+00:00 )
دلو 14, 1395 10:38 Asia/Kabul
  • اخراج فلسطینیان ساکن کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی درچارچوب ساخت سه هزار واحد جدید برای صهیونیست‌ها، منازل فلسطینیان را در مناطقی از کرانه باختری رود اردن تخلیه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به دستور دادگاه عالی اسرائیل به برخی مناطق کرانه باختری رود اردن یورش بردند و ساکنان این مناطق را مجبور به تخلیه منازل خود کردند.

مسوولان دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در پی حکم صادره برای تخلیه مناطقی از کرانه باختری رود اردن، ادعا کردند ساکنان فلسطینی برخی از این مناطق به طور غیرقانونی در این مناطق زندگی می‌کنند و باید فورا آن را ترک کنند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر و"اویگدور لیبرمن" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه طرح ساخت سه هزار واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها را در شهرک‌های واقع در کرانه باختری رود اردن تصویب کردند.

"ایلی بنداهان" معاون وزیر امنیت رژیم صهیونیستی و از اعضای کنست (پارلمان) اعلام کرده است اسرائیل ده‌ها هزار واحد مسکونی در شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری احداث خواهد کرد.

اصرار اسرائیل بر توسعه شهرک سازی در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل اخیرا با صدور قطعنامه‌ای از رژیم صهیونیستی خواست شهرک سازی را متوقف کند. 

 

کلیدواژه