حزب الله لبنان: ایران پویایی را به مساله فلسطین بازگرداند
(last modified 1395-11-30T13:58:38+00:00 )
دلو 30, 1395 18:28 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: ایران پویایی را به مساله فلسطین بازگرداند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز چهره منطقه را با استفاده از عناصر قدرت، ثبات و بدون وابستگی تغییر داده، دروازه پیروزی‌ها را گشوده و پویایی را به مساله فلسطین بازگردانده است. 

به گزارش روز شنبه خبرگزاری قدس (قدسنا)؛ شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که با عنوان "آینده امت در پرتو متغیرهای پس از انقلاب" از سوی رایزنی فرهنگی ایران در بیروت برگزار شد گفت: ایران به حمایت از حزب الله می‌پردازد و همه اعراب و مسلمانان را به استفاده از این پرچم برای برقراری خیر و صلاح منطقه دعوت می‌کند.

شیخ قاسم تصریح کرد: حزب الله لبنان به ارتباط با جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند، چرا که خیر و مقاومت و کرامت و پیروزی را در این کشور می‌بیند. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر لزوم همکاری با ایران برای نابودی غده سرطانی صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران دست یاری خود را بدون هیچ چشمداشتی برای نجات ملت‌ها و کشورهای جهان دراز کرده و به دنبال خیر و صلاح کشورهای دیگر است. 

شیخ قاسم افزود: حزب الله لبنان نیز توانسته است نخستین پیروزی را در سال ۲۰۰۰ در مواجهه با دشمن صهیونیستی به دست آورد و خاک لبنان را آزاد کند و پس از آن هم موفق شد ارتش اسرائیل را در سال ۲۰۰۶ به زانو درآورد.

 

کلیدواژه