تحولات و درگیری های جدید در حلب سوریه
(last modified 1395-05-18T07:26:32+00:00 )
اسد 18, 1395 11:56 Asia/Kabul
  • تحولات و درگیری های جدید در حلب سوریه

ارتش سوریه با توپخانه و موشک تجمع تکفیری‌ها را در اطراف حلب هدف قرار دادند که بر اثر آن تلفات سنگینی به ترویستها وارد شد.

در ادامه درگیری‌های ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی در جنوب غرب حلب در شمال سوریه، دستکم هفتاد تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین لبنان، رسانه جنگ سوریه روز دوشنبه اعلام کردند، ارتش این کشور با توپخانه و موشک تجمع تکفیری‌ها را در اطراف حلب هدف قرار دادند که بر اثر آن تلفات سنگینی به ترویستها وارد شد.

در همین حال یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد،نیروهای امنیتی این کشور با پشتیبانی حملات هوایی و موشکی ارتش در 10 روز گذشته صدها نفر از تروریستها را در مناطق جنوب غرب شهر حلب به هلاکت رساندند.

تروریست های مسلح نتوانستند محاصره ارتش سوریه بر بخش های شرقی حلب را بشکنند و درگیری های شدید بین ارتش و تروریست ها در مناطق جنوب غرب حلب همچنان ادامه دارد .

بر اساس این گزارش ، گروه تروریستی جیش الفتح هم بعد از شکست در گشودن گذرگاهی به سمت محله‌های شرقی حلب عملیات جدیدی را تحت عنوان " آزادی حلب" آغاز کرد.

در همین حال ارتش سوریه مواضع گروه های تروریستی را در حومه درعا در جنوب سوریه هدف حملات خمپاره ای و موشکی خود قرار دارد.

بدنبال موفقیت های ارتش سوریه ضد تروریستها ، "احمد بدر الدین حسون" مفتی سوریه در تماس با مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه از نیروهای ارتش و مردمی سوریه قدردانی کرد و گفت ، ملت سوریه در مقابل تروریستها پیروزند .

 

 

کلیدواژه