همراهی ترامپ با اسرائیل/ تاکید دوباره نتانیاهو بر ساخت شهرک های صهیونیست نشین
(last modified 1395-12-27T07:00:10+00:00 )
حوت 27, 1395 11:30 Asia/Kabul
  •  همراهی ترامپ با اسرائیل/ تاکید دوباره نتانیاهو بر ساخت شهرک های صهیونیست نشین

«بنیامین نتانیاهو» صدراعظم رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تاکید کرد: به وعده خود مبنی بر ساخت شهرک های صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری رود اردن عمل می کند.

به گزارش ایرنا، نتانیاهو ساعاتی پیش از دومین دیدارش با «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه افزود: امیدوار است با واشنگتن درخصوص آینده شهرک های صهیونیست نشین به توافق برسد.

نتانیاهو و گرینبلات در نخستین نشست خود در روز دوشنبه که پنج ساعت به طول انجامید، ساخت شهرک های جدید صهیونیست نشین را به منظور آنچه آن ها برقراری امنیت و صلح عنوان کردند، مورد بررسی قرار دادند.

با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، گستاخی های مقامات رژیم صهیونیستی دوچندان شده و هر روز طرح های جدیدی را برای ساخت شهرک های جدید در اراضی فلسطینیان با وجود صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر توقف این شهرک سازی ها تصویب می کنند.

صدراعظم رژیم صهیونیستی همواره، دونالد ترامپ را حامی قدرتمند اسرائیل خوانده است.

ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی و همچنین پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل علاوه بر حمایت های همیشگی و همه جانبه واشنگتن از رژیم صهیونیستی وعد داد که سفارت امریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی انتقال خواهد داد.

 

کلیدواژه