شکستهای پی در پی گروههای مسلح ، و تداوم شایعات درباره سلامتی بشار اسد
(last modified 1396-01-06T12:01:30+00:00 )
حمل 06, 1396 16:31 Asia/Kabul
  • شکستهای پی در پی  گروههای مسلح ، و تداوم شایعات درباره سلامتی بشار اسد

درپی شکست عملیات گروههای تروریستی ، رسانه های مخالف دولت ، شایعات : مرگ ، قتل ، مسمومیت یا بیماری بشار اسد ، رئیس جمهور را منتشر می کنند که ناکامی آنها در جبهه جنگ ، بزرگترین دلیل انتشار اینگونه شایعات است .

به گزارش  روز یکشنبه العالم  به نقل ازروزنامه "اسپوتنیک" ، پیش از این نیزبارها شایعه هایی درباره احتمال ترور شدن بشار اسد رییس جمهور سوریه  منتشر شده بود و این در حالی است که دفتر ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه ای تمام شایعه ها را تکذیب و اعلام کرده است  منبع تمام این شایعه ها روزنامه ها و منابع وابسته است که فقط تخیلات و آروزهای خود را به این شکل به زبان می آورند.

از سوی دیگر برخی کاربران شبکه های اجتماعی به نقل از سایت وزارت اطلاع رسانی سوریه خبری را دال بر بیماری و مسمومیت شدید بشار اسد منتشر کردند که بعدا مشخص شد این سایت هک شده و هکرها اقدام به انتشار خبرهای دروغ از این سایت کرده اند.

علاوه بر اینها برخی پستهای الکترونیکی نیز درماه فوریه از وقوع سلسله انفجارهایی در مراکز امنیتی در دمشق خبر داده بودند و همین بهانه ای شد تا دوباره شایعه هایی را درباره زخمی شدن بشار اسد مطرح کنند.

دو روز پیش از آن نیز رسانه ها اعلام کرده بودند ، در حمله به کاروان رئیس جمهور سوریه ، بشار اسد زخمی شده است.

به این ترتیب موج شایعه سازی در سوریه و تلاش بی وقفه برخی رسانه ها برای دروغ پراکنی ،همزمان با ناکام ماندن حمله های "جبهه النصره"  به دمشق و حومه حماه ، ادامه دارد .

 

کلیدواژه