ادامه مخالفت ها در پاکستان بخاطر پیوستن "راحیل شریف" به فرماندهی ائتلاف ضد یمن
(last modified 1396-01-11T10:12:06+00:00 )
حمل 11, 1396 14:42 Asia/Kabul
  • ادامه مخالفت ها در پاکستان بخاطر پیوستن

موج مخالفت ها در پاکستان در خصوص پیوستن این کشور به ائتلاف نظامی خودساخته  عربستان ضد یمن همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، رئیس اتحاد اهل تسنن پاکستان نگرانی خود را از پیوستن "راحیل شریف" به فرماندهی ائتلاف عربستان به اصطلاح مبارزه با تروریسم  اعلام کرد و از وی خواست از این اقدام صرف نظر کند. 
"صاحب زاده محمد حامد رضا" تاکید کرد، پیوستن  فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش پاکستان  به ائتلاف خودساخته عربستان می تواند تبعات خطرناکی برای پاکستان و منطقه بدنبال داشته باشد. 
وی افزود: دولت پاکستان سعی می کند تا برخی حقایق پشت پرده را بپوشاند.  
حامد رضا گفت: اگر فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش پاکستان در تصمیم خود اصرار داشته باشد تمام اعتبار خود را که طی چند سال اخیر نزد مردم پاکستان به دلیل نقشی که در مبارزه با تروریسم ایفا کرده بود  از بین خواهد برد.  
این شخصیت صاحب نام اهل سنت پاکستان گفت: ائتلاف به اصطلاح  ضد تروریسم به رهبری عربستان عاملی آشکار در ایجاد شکاف بین کشورهای اسلامی است. 
پیش ازاین هم  دبیر کل مجلس وحدت مسلمین گفت: اکثریت  مردم پاکستان از پیوستن جنرال راحیل شریف به ائتلاف نظامی تشکیل شده از سوی عربستان مخالف هستند. 
علامه راجا ناصر با  اشاره به جنایت های عربستان  در کشتار مردم یمن گفت: این کشور طی دو سال گذشته در یمن مرتکب جنایت های جنگی متعددی شده است. 
علامه راجا ناصر با اشاره به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی  گفت: چرا عربستان علیه این رژیم که دستش  به خون هزاران نفر از مسلمانان فلسطینی آلوده است، اتئلاف ضد تل اویو تشکیل نمی دهد.

کلیدواژه