تاکید شیخ نعیم قاسم بر نقش مهم مرجعیت در آزاد سازی موصل
(last modified 1396-04-20T12:08:04+00:00 )
سرطان 20, 1396 16:38 Asia/Kabul
  • تاکید شیخ نعیم قاسم بر نقش مهم مرجعیت در آزاد سازی موصل

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر نقش مهم مرجعیت در پاکسازی شهر موصل در شمال عراق از وجود تروریستهای تکفیری تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان ،" شیخ نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان در نشست دوره ای علما درباره تروریسم تکفیری با تبریک آزادسازی موصل از اشغال گروه داعش به ملت ، دولت و ارتش عراق گفت : آزاد سازی موصل را پیش از همه باید به مرجعیت تبریک گفت که ابتکار عمل را به دست گرفت و مردم عراق را برای نبرد با گروه تکفیری صهیونیستی داعش به حرکت در آورد. 

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد : برخی حکومتها سالها از تروریسم تکفیری پشتیبانی می کردند اما اکنون همه دریافته اند تروریسم تکفیری با اعراب، بیگانگان، خاورمیانه، اروپا، آمریکا ، مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و انسانهای بی دین دشمنی دارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه حامیان تکفیری‌ها دیگر جرأت ندارند آشکارا از تروریسم تکفیری حمایت کنند تصریح کرد : محور مقاومت اولین طرفی بود که خطر تروریسم تکفیری را اعلام کرد و با آن جنگید و موجب نابودی داعش در عراق شد .

این مقام حزب الله لبنان با اشاره به عقب نشینی و شکستهای پی در پی تروریستها در سوریه نیز گفت : این موفقیت برای محور مقاومت است که توانست در برابر طرح چند ملیتی آمریکایی‌ها ، اسرائیلی‌ها ، سعودی‌ها و ترکیه ای ها بایستد که می خواستند برای تامین امنیت اسرائیل منطقه را به نابودی بکشانند.