سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آل‎خلیفه از سوی سازمان حقوق بشر بحرین
(last modified Wed, 06 Sep 2017 05:39:21 GMT )
سنبله 15, 1396 10:09 Asia/Kabul
  • سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آل‎خلیفه  از سوی سازمان حقوق بشر بحرین

مسؤول آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین ، وظیفه سازمان ملی حقوق بشر این کشور وابسته به رژیم آل خلیفه را سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های این رژیم توصیف کرد.

به گزارش رادیو دری، شیخ «میثم السلمان» مسؤول آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین روز سه شنبه با انتقاد از عملکرد سازمان ملی حقوق بشر رژیم آل خلیفه  اظهار کرد،  این سازمان نه تنها فاقد استقلال و مبانی حقوق بشر است بلکه بر تجاوزها جهت تبرئه جنایتکاران سرپوش می گذارد.

میثم السلمان با اشاره به  ممانعت رژیم آل خلیفه از بازدید نماینده ویژه شکنجه سازمان ملل از زندان های بحرین تاکید کرد: ادعای اصلاح قانون سازمان  ملی حقوق بشر این رژیم تنها از سوی کسانی باور می شود که گزارش های بین المللی درباره بحرین را تکذیب می کنند.

این روحانی بحرینی  با اشاره به  بی توجهی   سازمان ملی حقوق بشر رژیم آل خلیفه به  قتل شهروندان و تعطیلی روزنامه الوسط و شکنجه زندانیان و حمایت از اعدام ها و تجاوزهای این رژیم  تصریح کرد، این سازمان باید درباره جلوگیری آل خلیفه از ورود نمایندگان سازمان ملل و همچنین ممنوعیت ورود نمایندگان سازمان های حقوقی به بحرین توضیح دهد.

میثم السلمان با ابراز نگرانی از وضعیت شهروندان بحرینی خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه هرگز نمی تواند با افزایش بودجه سازمان حقوق بشر  چهره خود را درخشان و  جنایت‌های این رژیم را توجیه کند.

بحرین از دلو 1389 صحنه اعتراض‌های مسالمت آمیز مردمی علیه رژیم آل‌ خلیفه است .  بحرینی‌ها خواهان آزادی ، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.

 

کلیدواژه