عقرب 07, 1396 10:03 Asia/Kabul
  • فراخوان حماس برای پایان دادن به تداوم شهرک‌سازی‌های اسرائیل

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای، اتخاذ برنامه ملی یکپارچه از سوی همه گروه‌های فلسطینی را برای مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی خواستار شد.

به کزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ حماس در این بیایه که شنبه‌شب صادر شد از همه گروه‌های فلسطینی خواست که هر چه سریعتر درچارچوب یک برنامه ملی یکپارچه، به اقدامات خطرناک رژیم اشغالگر قدس برای توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین پایان دهند.

در این بیانیه تاکید شده است: تخریب هدفمند منازل فلسطینیان به دست اشغالگران صهیونیست و مصادره اراضی و مزارع فلسطینی و احداث هزاران مجتمع صهیونیست‌نشین، «جنایاتی هولناک» است.

در بیانیه حماس آمده است: هدف از توسعه شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین، خلق واقعیت‌های جدید در جهان برای تثبیت پایه‌های لرزان رژیم صهیونیستی است.

حماس در این بیانیه همچنین از طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خواست اقدامی فوری و مسوولانه برای افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی و طرح‌های افراطی‌گرایانه آن و منزوی کردن این رژیم در جهان اتخاذ و رژیم اسرائیل را به دلیل جنایاتش ضد ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین محاکمه و مجازات کنند.

رژیم اسرائیل همواره بی‌توجه به خواست جامعه جهانی به ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین ادامه می‌دهد و در این زمینه، حمایت آمریکا را با خود دارد.

 

کلیدواژه