قوس 10, 1396 11:27 Asia/Kabul
  •  بیانیه حماس درباره پاسخ قاطع مقاومت به جنایت اخیر اسرائیل

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: قتل «محمود عوده» به ضرب گلوله شهرک‌نشین صهیونیست از سوی مبارزان مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ جنبش حماس پنجشنبه‌شب در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت «محمد عوده» شهروند فلسطینی به دست شهرک‌نشین صهیونیست در شهرک قصره در جنوب نابلس افزود: تا زمانی که به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ داده نشود، این رژیم به جنایات خود ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: حملات شهرک‌نشینان صهیونیست در مدت اخیر افزایش یافته و بهترین واکنش به زورگویی و عربده کشی‌های آنها، برخورد مقتدرانه با استفاده از قدرت و سلاح مبارزان مقاومت است.

حماس در این بیانیه آورده است: از آنجایی که دولت وفاق ملی از حمایت ملت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی ناتوان است بنابراین تشکیلات خودگردان فلسطین باید به جای سرکوب و تعقیب و بازداشت مبارزان مقاومت، از آنها حمایت و دفاع کند.

در این بیانیه تصریح شده است: مقاومت در کرانه باختری رود اردن باید انتقام خون شهیدان را بگیرد و به همه ثابت کند که مقاومت ملت فلسطین قانونی است و باید از خود در برابر رژیم صهیونیستی دفاع کند.

یک شهرک‌نشین صهیونیست روز پنجشنبه «محمود عوده» شهروند فلسطینی را در شهرک قصره واقع در جنوب شهر نابلس، شمال کرانه باختری رود اردن هدف گلوله قرار داد. در این حمله، «محمود عوده» به شدت مجروح شد و درنهایت بر اثر خونریزی شدید به شهادت رسید. 

 

کلیدواژه