عضو جنبش انصارالله: اگر یمن موشک‌های ایران را در اختیار داشت، امروز همه مردم عربستان از شهرهای خود مهاجرت کرده بودند
(last modified 1396-09-25T09:05:48+00:00 )
قوس 25, 1396 13:35 Asia/Kabul
  •  عضو جنبش انصارالله:  اگر یمن موشک‌های ایران را در اختیار داشت، امروز همه مردم عربستان از شهرهای خود مهاجرت کرده بودند

عضو جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اگر یمن موشک‌های ایران را در اختیار داشت، امروز همه مردم عربستان از شهرهای خود مهاجرت کرده بودند.

به گزارش رادیو دری ، «صادق الشرفی» عضو جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با خبرگزاری مهر؛ با رد وجود هرگونه سلاح ایران در یمن تصریح کرد: مقامات آمریکا همچنان با طرح ادعاهای واهی ضد ایران مبنی بر حمایت تسلیحاتی آن از نیروهای یمنی، برای سرپوش گذاشتن بر نقش مهم و مستقیم خود در کشتار مردم یمن تلاش می‌کنند.

عضو جنبش انصارالله یمن با اشاره به شوی تبلیغاتی «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد که سعی می‌شود درآن حمایت تسلیحاتی ایران از گروه‌های یمنی نشان داده شود گفت: این در حالی است که برخی مقامات سازمان ملل متحد صراحتا اعلام کرده‌اند موشک‌های یمنی متعلق به ایران نیست.

«صادق الشرفی» درباره استفاده از عربستان از تسلیحات آمریکایی برای بمباران منازل، بیمارستان‌ها، پل‌ها، مساجد و غیره دریمن افزود: تسلیحات ممنوعه بین‌المللی امروز از سوی آمریکا به عربستان می‌رسد و این کشور نیز از این تسلیحات برای نابودی غیرنظامیان استفاده می‌کند. 

عضو جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: این کمال بی‌اخلاقی است که درست در زمانی که مردم یمن به وسیله سلاح‌های آمریکایی کشته می‌شوند، مقامات واشنگتن سخن از وجود سلاح ایرانی به میان بیاورند.

عضو جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: امارات، رژیم سعودی و حامیان آمریکایی در متهم ساختن ایران به حمایت تسلیحاتی از نیروهای یمنی دروغ می‌گویند و به دنبال آن هستند تا بر جنایت‌های ضد حقوق بشری خود در یمن سرپوش بگذارند. 

 

کلیدواژه