حمله تروریستها به بیمارستانی در« درعا» سوریه
(last modified Wed, 28 Feb 2018 14:52:20 GMT )
حوت 09, 1396 19:22 Asia/Kabul
  • حمله تروریستها به بیمارستانی در« درعا» سوریه

در حمله خمپاره ای امروز (چهارشنبه) گروه تروریستی جبهه النصره به بیمارستان شهر «درعا» در جنوب سوریه یک دختر بچه کشته و 10 غیر نظامی از جمله سه کودک زخمی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تلویزیون سوریه اعلام کرد ، گروه تروریستی جبهه النصره با شلیک خمپاره به شهر درعا، خسارت‌های مالی نیز به بیمارستان این شهر و خانه های اطراف آن وارد کرد.

در همین حال،گروه‌های مسلح و تروریستی حاضر در منطقه غوطه شرقی دمشق با هدف قرار دادن افرادی که قصد خروج به مناطق امن را دارند، مانع از خروج آن‌ها برای دومین روز متوالی شدند.

منبعی نظامی در ارتش سوریه  گفت: سرکرده‌های گروه‌های مسلح، این افراد و کسانی را که به خروج از غوطه تمایل داشتند تهدید کرده‌ ویا هدف قرار داده‌اند.

این منبع نظامی همچنین از آماده سازی مرکزی برای پناه و اسکان اهالی غوطه شرقی با هماهنگی مرکز حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه خبر داد.

«ایگور کوناشنکوف»سخنگوی وزارت دفاع روسیه  تأکید کرد، مردم سوریه در «الرقه» و «التنف» که تحت کنترل نیروهای ائتلاف به سرکردگی آمریکا و نیروهای هم‌پیمان آنهاست، دشوارترین شرایط ممکن را تجربه می‌کنند و نیازمند اقدام فوری جامعه بین‌المللی هستند.

 

کلیدواژه