راهپیمایی بزرگ بازگشت، تهدیدی برای رژیم صهیونیستی
(last modified Fri, 30 Mar 2018 08:24:08 GMT )
حمل 10, 1397 12:54 Asia/Kabul
  • راهپیمایی بزرگ بازگشت، تهدیدی برای رژیم صهیونیستی

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه هرگونه برگزاری راهپیمایی در مرزهای باریکه غزه گفت: صهیونیست‌ها راهپیمایی بزرگ بازگشت را تهدیدی خطرناک برای خود می‌دانند.

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران  روز جمعه در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دیده تهدید به «راهپیمایی بزرگ بازگشت "نگاه می‌کند، افزود: بعید نیست که رژیم صهیونیستی به سوی کسانی که در این راهپیمایی مشارکت کرده‌اند تیراندازی کند.

ابوشریف باتاکید بر اینکه شاهد حضور گسترده فلسطینیان در راهپیمایی بزرگ بازگشت خواهیم بود، افزود: هماهنگی‌های گسترده‌ای برای برپایی هر چه باشکوه تر این راهپیمایی صورت گرفته است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: این راهپیمایی مسالمت‌آمیز، موضوع آوارگان فلسطینی و اشغالگری صهیونیست ها را یکبار دیگر برای جهانیان یادآوری می‌کند.

«راهپیمایی بزرگ بازگشت قرار است امروز از داخل غزه به سمت حصار مرزی با اسرائیل و همزمان با سالروز «روز زمین» برگزار شود. راهپیمایی بزرگ حق بازگشت فلسطینیان در سالگرد روز زمین ، یادآور تصمیم رژیم صهیونیستی در مصادره ۲۱ هزار کیلومترمربع از اراضی فلسطین در۳۰ مارس سال ۱۹۷۶ است.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری «راهپیمایی بازگشت بزرگ» فلسطینیان در «روز زمین» بیش از یکصد تک‌تیرانداز در مرزهای نوار غزه مستقر شده‌اند. 

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از شهرک‌نشینان صهیونیست که در نزدیکی نوار غزه ساکن هستند خواست که از روز جمعه سلاح حمل کنند.

 

کلیدواژه