بروجردی:حوادث سوریه دور جدید جنگ سرد بین روسیه و آمریکا را کلید زد
(last modified Tue, 17 Apr 2018 04:08:26 GMT )
حمل 28, 1397 08:38 Asia/Kabul
  •  بروجردی:حوادث سوریه دور جدید جنگ سرد بین روسیه و آمریکا را کلید زد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تجاوز آمریکا و متحدانش به سوریه را نشانه ای از بروز جنگ سرد بین روسیه و آمریکا توصیف کرد.

«علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس درباره احتمال آغاز جنگ سرد بین آمریکا و روسیه بعد از حمله هوایی آمریکا و متحدانش به سوریه، گفت: جنگ سرد عملاً از مدت‌ها پیش بین آمریکا و روسیه شروع شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه حوادث سوریه نشان از آغاز دور جدید جنگ سرد بین روسیه و آمریکا دارد،تاکید کرد:اگر آمریکایی‌ها بخواهند این بازی را ادامه دهند با عکس العمل‌هایی مواجه خواهند شد که قطعا به ضرر خودشان و امنیت منطقه خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران همچنین در واکنش به اظهارات «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید که گفته «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا خواهان بازگرداندن نیروهای آمریکایی در اسرع وقت از سوریه است، افزود:آمریکا انتخاب دیگری جز خروج از سوریه ندارد؛ متاسفانه آمریکا مهمان ناخوانده سوریه بوده و به کشوری اشغالگر تبدیل شده است.

 

کلیدواژه