جنگنده های سوری یک مرکز جاسوسی خارجی را در درعا بمباران کردند
(last modified 1397-02-18T10:26:03+00:00 )
ثور 18, 1397 14:56 Asia/Kabul
  • جنگنده های سوری یک مرکز جاسوسی خارجی را در درعا بمباران کردند

جنگنده های ارتش سوریه یک مرکز وابسته به یکی از سازمان های اطلاعات و جاسوسی خارجی را در شهر«حاره» در استان «درعا» (جنوب سوریه) بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جنگنده های ارتش سوریه یک مرکز وابسته به یکی از سازمان های اطلاعات و جاسوسی خارجی در شهر «حاره» را که در اشغال گروههای تروریستی است، بمباران کردند.

به گفته یک منبع در وزارت دفاع سوریه، دمشق این تأسیسات را پس از آن که مشخص شد مرکزی برای شناسایی الکترونیکی توسط یکی از سازمان های اطلاعات کشور خارجی در حمایت از گروه های مسلح تروریستی مورد استفاده قرار دارد، زیر نظر گرفتند.

در ویدیوئی که یک پهپاد به تصویر کشیده خودروها و ساختمان های منهدم شده در مرکز جاسوسی خارجی که توسط هواپیماهای«میگ 21» و «میگ23» بمباران شد، دیده می شوند.

پیشتر هم منابع سوری از کشف مقادیر زیادی سلاح و داروی ساخت اسرائیل در «قنیطره» در جنوب غرب و «درعا» در جنوب سوریه خبر دادند که  در حال ارسال برای تروریست ها در حومه «حمص» (غرب سوریه) بود.

از سوی دیگر گروههای تکفیری مستقر در خاک سوریه در ادامه حملات خود علیه غیرنظامیان، مناطقی از جمله شهرک «خان ارنبه» در حومه «قنیطره» در منتهی الیه جنوب غربی این کشور را در بلندی های جولان هدف حملات خمپاره ای گسترده قرار دادند.

تاکنون گزارشی در خصوص تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

کلیدواژه