جنگنده‌های عراقی مرکز فرماندهی داعش در سوریه را هدف قراردادند
(last modified 1397-02-24T10:26:57+00:00 )
ثور 24, 1397 14:56 Asia/Kabul
  •  جنگنده‌های عراقی مرکز فرماندهی داعش در سوریه را هدف قراردادند

فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (دوشنبه) با صدوربیانیه‌ای اعلام کرد ، جنگنده‌های این کشور در یک عملیات هوایی در خاک سوریه، مرکز فرماندهی و حمایت لجستیک داعش در این کشور را منهدم کردند.

به گزارش روز دوشنبه  خبرگزاری ایسنا به نقل از  سومریه نیوز؛ فرماندهی عملیات مشترک عراق در این بیانیه‌ تاکید کرد: به دستور «حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق ، جنگنده‌های این کشور مرکز فرماندهی و حمایت لجستیک گروه تروریستی داعش در جنوب منطقه «الدشیشه» در خاک سوریه را هدف قرار داده و این پایگاه را به شکل کامل نابود کردند.

جنگنده های نیروی هوایی عراق هفته گذشته نیز مواضع داعش در سوریه را  بمباران کردند. نیروهای الحشد الشعبی عراق هم  روز جمعه مواضع تروریستها ی داعش  رادر روستای «العطاشه» در داخل اراضی سوریه هدف حملات خود قراردادند.

در پی هماهنگی سوریه و عراق در بالاترین سطوح در نبرد با تروریسم، «حیدر العبادی » نخست وزیر عراق اخیرا دستور حمله به تروریست های داعش در داخل خاک سوریه را صادر کرد.

با وجود شکست داعش در عراق و سوریه، عناصر این گروه تروریستی همچنان بصورت پراکنده در مناطق مرزی عراق و سوریه حضور داشته  و نیروهای ارتش دو کشورعملیات پاکسازی این مناطق از اشغال داعش را انجام میدهند.

 

­

کلیدواژه