هلاکت نظامیان متجاوز سعودی در جنوب عربستان
(last modified 1397-03-14T07:47:07+00:00 )
جوزا 14, 1397 12:17 Asia/Kabul
  • هلاکت نظامیان متجاوز سعودی در جنوب عربستان

در پی عملیات تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن سه نظامی سعودی در منطقه «عسیر» واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

به گزارش المسیره، یک منبع نظامی اعلام کرد: یگان تک تیراندازان نیروهای یمنی دو نظامی سعودی را در پایگاه «العیروان» شهر «الربوعه» واقع در «عسیر» هدف قرار دادند.

یک نظامی دیگر سعودی نیز در محور «الربوعه» توسط تک تیراندازان نیروهای یمنی کشته شد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک خودروی نظامی سعودی را در گذرگاه «الطوال» واقع در «جیزان» هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن منجر شد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین موفق شدند پایگاه های مشرف به مسیر پشتیبانی نیروهای مزدور سعودی را در شهرستان «وازعیه» در غرب استان «تعز» در جنوب غرب یمن  بازپس بگیرند.

نیروهای یمنی در واکنش به حملات متجاوزان، مواضع و پایگاه‌های رژیم آل‌سعود و مزدورانش را در یمن و داخل خاک عربستان هدف قرار می‌دهند.

جنگ‌افروزی عربستان و امارات با کمک آمریکا در یمن به بهانه برگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی  این کشور به قدرت، از حوت 1393 تاکنون به کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی منجر شده و این کشور را با کمبود مواد غذایی، دارویی و شیوع بیماری وَبا مواجه کرده است.