آزادی کامل شهر درعا سوریه و حومه آن از لوث تروریست‌ها
(last modified 1397-05-11T08:13:54+00:00 )
اسد 11, 1397 12:43 Asia/Kabul
  • آزادی کامل شهر درعا سوریه و حومه آن از لوث تروریست‌ها

نیرو‌های ارتش سوریه شهر درعا Daraa در جنوب سوریه و روستا‌ها و شهرک‌های اطراف آن را به طور کامل از اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کردند.

به گزارش رادیو دری، ارتش سوریه در ادامه عملیات آزادسازی خود در حومه شمال غربی درعا، شهرک «القصیر» آخرین پایگاه تروریست‌های داعش در منطقه را آزاد کرد.عناصر داعش پس از فرار، سلاح‌های سبک و سنگین بسیاری از خود باقی گذاشتند.

نیرو‌های ارتش سوریه در همین حال پیشروی خود را در حومه القنیطره Quneitra تا مرز‌های فلسطین اشغالی ادامه دادند  و علاوه  بر این، شهرک‌های جبات الخشب، تله القباع و کروم الحمریه را در حومه شمالی القنیطره آزاد کردند.

نیرو‌های سوری همچنین تروریست‌هایی را که حاضر نشدند به حل و فصل شرایط و مصالحه با دولت سوریه تن دهند، از منطقه خارج کردند تا به استان ادلب Idlib در شمال سوریه منتقل شوند.

ارتش سوریه در روز ارتش ( یکم  اوت) ، پیروزی‌های مهمی در زمینه‌های سیاسی و میدانی محقق ساخت و به خیال پردازی‌های اسرائیل در زمینه ایجاد منطقه‌ای جداشده و همچنین توطئه‌های غربی برای جنوب سوریه پایان داد.با نقش بر آب شدن طرح‌های داعش در جنوب سوریه ، خطری که از غوطه غربی  دمشق را تهدید می‌کرد و از القنیطره آغاز می‌شد، از بین رفته است.

کلیدواژه