واکنش حماس به تصمیم آمریکا مبنی بر تعطیلی دفتر «ساف» در واشنگتن
(last modified Tue, 11 Sep 2018 03:58:37 GMT )
سنبله 20, 1397 08:28 Asia/Kabul
  •  واکنش حماس به تصمیم آمریکا مبنی بر تعطیلی دفتر «ساف» در واشنگتن

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تعطیلی دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" در واشنگتن را نشانگر عقیم ماندن روند سازش خواند. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «حسام بدران» روز دوشنبه گفت: تصمیم دولت آمریکا مبنی بر بستن دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن نشانگر بن بست مذاکرات سازش با اشغالگران صهیونیست است. 

عضو دفتر سیاسی حماس، افزود: اکنون زمان آن فرا رسیده است که فلسطینیان در مرحله گذشته بازنگری فراگیر به عمل آورند و در مورد ساز و کارهای رویارویی با اشغالگران صهیونیست و تمامی شیوه های مبارزاتی و مقاومتی به توافق برسند.

روزنامه "وال استریت ژورنال" در گزارشی نوشت: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز دوشنبه رسما تعطیلی دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین را اعلام می کند و بر ادامه حمایت و جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه، «جان بولتون» همچنین قرار است در سخنانی دیوان کیفری بین المللی را تهدید کند که اگر به خواسته های فلسطینیان رسیدگی و تحقیقاتی را علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز کند، این نهاد بین المللی را مجازات خواهد کرد.

 

 

کلیدواژه